Regulamin serwisu tiketon.pl

§ 1. Postanowienia ogólne

  1. Niniejszy regulamin określa zasady i warunki świadczenia usług drogą elektroniczną przez Operatora za pośrednictwem Serwisu, w szczególności zasady i warunki korzystania przez Użytkowników z Serwisu oraz dokonywania zakupu Biletów. Korzystanie z Serwisu jest równoznaczne z akceptacją niniejszego regulaminu i każdy Użytkownik zobowiązany jest do przestrzegania jego postanowień.
  2. Z Operatorem można się kontaktować:
    1. pocztą elektroniczną na adres: kontakt@tiketon.pl,
    2. listownie na adres: ul. Heleny Modrzejewskiej 24, 62-020 Swarzędz, z dopiskiem “Tiketon”.
  3. Użytkownik nie ma prawa zamieszczać w serwisie Tiketon.pl treści o charakterze bezprawnym lub treści mogących naruszać prawa bądź dobra osobiste innych osób, a także podejmować działań mogących zakłócać lub utrudniać korzystanie z tego serwisu.

§ 2. Definicje

  1. Pojęciom pisanym w niniejszym dokumencie z wielkiej litery nadaje się następujące znaczenie:
    1. Bilet – dokument elektroniczny potwierdzający prawo wzięcia udziału w wybranym Wydarzeniu, który został zakupiony za pośrednictwem Serwisu,
    2. Konto – część Serwisu z zespołem rozwiązań informatycznych, pozwalająca na korzystanie z Serwisu zarejestrowanym Użytkownikom,
    3. Operator – WEBTHINKS Mariusz Mysior, prowadzący działalność gospodarczą pod adresem: ul. Heleny Modrzejewskiej 24, 62-020 Swarzędz i wpisany do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej pod numerem NIP 7772899174,
    4. Organizator – partner Operatora, który jest odpowiedzialny za zorganizowanie oraz przeprowadzenie Wydarzenia i który korzysta z Serwisu w związku z prowadzoną przez siebie działalnością gospodarczą lub zawodową w celu świadczenia usług dla Użytkowników, w szczególności w celu sprzedaży Biletów na Wydarzenia za pośrednictwem Serwisu,
    5. Regulamin – niniejszy regulamin z załącznikami oraz dokumentami, do których ten regulamin się odwołuje;
    6. Serwis – zespół rozwiązań informatycznych dostępnych pod adresem https://tiketon.pl, za pośrednictwem którego Operator świadczy usługi na rzecz Użytkowników i udostępnia rozwiązania pozwalające Użytkownikowi zakup Biletów,
    7. Użytkownik – osoba spełniająca warunki określone Regulaminem, która korzysta z Serwisu w celu nabycia Biletu na Wydarzenie,
    8. Wydarzenie – różnego rodzaju imprezy kulturalne, sportowe, muzyczne, promocyjne oraz wszelkie inne formy spotkań towarzyskich i eventów, na temat których informacje zostały zamieszczone w Serwisie.

§ 3. Rodzaje i zakres usług Operatora

  1. Operator udziela Użytkownikom dostępu do Serwisu prezentującego bieżące kalendarium Wydarzeń, za pośrednictwem którego możliwe jest uzyskanie wszystkich aktualnych informacji na temat Wydarzenia oraz zakup Biletu.
  2. Operator nie jest stroną umów zawieranych między Użytkownikiem a Organizatorem. Operator nie ponosi odpowiedzialności wobec Użytkowników za usługi świadczone przez Organizatora, a w tym za organizację i przebieg Wydarzenia oraz rozliczenia w przypadku odwołania Wydarzenia. Wszelkie reklamacje w tym zakresie powinny być kierowane do Organizatora.
  3. Operatora nie jest organizatorem Wydarzeń prezentowanych w Serwisie, chyba że co innego wyraźnie wynika z opisu Wydarzenia. Operator jedynie udostępnia Serwis Organizatorowi, a w przypadku zawarcia umowy sprzedaży Biletu pośredniczy w realizacji tej transakcji jako agent Organizatora na jego rachunek.
  4. Operator na podstawie umowy o korzystanie z Serwisu, do zawarcia której dochodzi w chwili zaakceptowania Regulaminu, świadczy na rzecz Użytkowników m.in. następujące usługi:
    1. umożliwienie Użytkownikom korzystania z Konta,
    2. udostępnienie wyszukiwarki Wydarzeń,
    3. udostępnianie aktualnych informacji na temat Wydarzeń, w tym danych dot. Organizatorów i regulaminu Wydarzenia,
    4. umożliwienie dokonywania zakupu Biletów,
    5. umożliwienie dokonywania płatności na rzecz Organizatora za świadczone przez nich usługi i sprzedaż Biletów za pośrednictwem Serwisu,
    6. umożliwienie Użytkownikom publikowania opinii na temat Wydarzeń,
    7. umożliwienie otrzymywania przez Użytkowników spersonalizowanych propozycji przyszłych Wydarzeń, które będą przygotowywane w oparciu o aktywność Użytkownika w Serwisie oraz historię transakcji dokonanych za pośrednictwem Serwisu,
    8. umożliwienie Użytkownikom korzystania z opcji włączenia powiadomień dot. Wydarzeń, którymi Użytkownik jest zainteresowany, np. powiadomienia o rozpoczęciu sprzedaży Biletów,
    9. pośredniczenie w kontaktach Użytkownika z Organizatorami.
  5. Z tytułu umowy o korzystanie z Serwisu Operator nie pobiera od Użytkowników opłat.
  6. Dostępne dla Użytkowników funkcjonalności Serwisu, w tym kanały zakupu Biletów oraz wygląd graficzny Serwisu, zależą od aktualnej dostępności rozwiązań i funkcjonalności oraz mogą ulegać zmianie ze względów operacyjno-technicznych.
  7. Do korzystania z Serwisu konieczne jest połączenie z siecią Internet oraz zainstalowanie przeglądarki internetowej umożliwiającej wyświetlanie na ekranie komputera Użytkownika dokumentów hipertekstowych (HTML) udostępnionych za pośrednictwem usługi WWW. Operator zaleca korzystanie z przeglądarek: Mozilla Firefox, Google Chrome, Opera i Internet Explorer w wersji 9.0 lub nowszej.
  8. Wszelkie elementy graficzne, rozwiązania informatyczne, rozwiązania techniczne, tekst, oprogramowanie, bazy danych i inne materiały umieszczone lub dostępne w Serwisie, jak również sposób ich prezentacji (układ), podlegają ochronie prawnej. Taka ochrona przysługuje także wszystkim treściom prezentowanym w Serwisie, w tym nazwom handlowym, określeniom handlowym partnerów Operatora, nazwom Organizatorów i znakom towarowym. Kopiowanie, modyfikowanie lub niewłaściwe użycie treści Serwisu w całości lub w części jest zakazane.

§ 4. Konto Użytkownika

  1. Funkcjonalności Serwisu są dostępne dla Użytkowników zarejestrowanych, tj. Użytkowników, którzy założyli Konto oraz Użytkowników niezarejestrowanych.
  2. Do zakupu Biletu założenie Konta nie jest wymagane.
  3. Użytkownikiem Serwisu może być pełnoletnia osoba fizyczna, która ma pełną zdolność do czynności prawnych, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, która może we własnym imieniu nabywać prawa i zaciągać zobowiązania.
  4. Do założenia Konta wymagane jest podanie przez Użytkownika adresu poczty elektronicznej (e-maila) oraz hasła. Podając jeden adres poczty elektronicznej, Użytkownik może założyć tylko jedno Konto.
  5. W ramach Konta Użytkownik ma dostęp m.in. do:
    1. historii wszystkich transakcji zrealizowanych za pośrednictwem Serwisu,
    2. swoich danych osobowych, które może wczytać na etapie zakupu Biletów,
    3. zapisanych danych do wystawienia faktury, które może wczytać na etapie zakupu Biletów,
    4. wszystkich bieżących informacji dot. Wydarzeń, na które zakupi Bilety.
  6. Usunięcie Konta jest możliwe w każdym czasie. Operator nie zapewnia dostępu danych zgromadzonych w ramach takiego Konta, które zostało usunięte.
  7. Operator informuje, że do szczególnych zagrożeń związanych z korzystaniem z Serwisu dochodzi w przypadku udostępnienia danych do logowania osobom do tego nieuprawnionym, które mogą celowo zamienić konfigurację Konta lub wykorzystać dane zapisane w ramach Konta, w tym dane karty płatniczej, do sfinalizowania transakcji nieautoryzowanych przez Użytkownika. Operator wyraźnie zastrzega, że Użytkownik zobowiązany jest zachować w ścisłej tajemnicy dane do logowania.

§ 5. Zakup Biletu za pośrednictwem Serwisu

  1. Za pośrednictwem Serwisu Użytkownik może nabyć Bilet albo Bilety na Wydarzenie. W tym celu Użytkownik powinien złożyć zamówienie, tj.:
    1. wybrać Wydarzenie, którym jest zainteresowany,
    2. wybrać Bilety (rodzaj Biletów oraz liczbę Biletów) i zaznaczyć przycisk „Kup Bilet” (lub równoznaczny),
    3. podać dane wymagane do zrealizowania zamówienia:
      • w przypadku osoby fizycznej: imię i nazwisko, adres e-mail oraz numer telefonu komórkowego,
      • w przypadku osoby prawnej lub jednostki organizacyjnej nieposiadającej osobowości prawnej: firmę, pod którą jest prowadzona działalność gospodarcza, adres e-mail oraz numer telefonu komórkowego,
      • zaznaczyć przycisk „Dane do Faktury” (lub równoznaczny) oraz podać wszystkie informacje wymagane do wystawienia faktury, jeśli Użytkownik jest zainteresowany otrzymaniem takiego dokumentu księgowego,
      • zaakceptować Regulamin oraz regulamin Wydarzenia (o ile regulamin Wydarzenia został umieszczony przez Organizatora w Serwisie),
      • zaznaczyć przycisk „Kupuję i płacę” (lub równoznaczny) oraz zapłacić za Bilety zgodnie z wybranym sposobem płatności.
  2. Wszystkie dane podawane przez Użytkownika na etapie składania zamówienia są przekazywane dobrowolnie. Użytkownik ponosi pełną odpowiedzialność za poprawność udostępnionych danych.
  3. Zakupiony Bilet zostanie przesłany do Użytkownika elektronicznie w formacie .pdf na adres e-mail podany podczas składania zamówienia w terminie 24 godzin od momentu zrealizowania płatności. Operator nie ponosi odpowiedzialności za nieprzekazanie Biletu z przyczyn od niego niezależnych, a w tym z uwagi na podanie przez Użytkownika błędnego adresu e-mail, awarii systemu informatycznego, błędu filtra antyspamowego serwera pocztowego Użytkownika oraz awarii serwera pocztowego Użytkownika.
  4. Zamówienie nie zostanie zrealizowane, jeżeli Użytkownik:
    1. naruszy zasady sprzedaży Biletów określone przez Organizatora w opisie Wydarzenia lub w Regulaminie; ograniczenia te mogą dotyczyć liczby Biletów nabywanych w ramach jednego zamówienia, rodzaju wybieranych Biletów, konfiguracji miejsc, itp.,
    2. nie zrealizuje płatności w czasie 10 minut od momentu zaznaczenia przycisku „Kup Bilet” (lub równoznacznego), w którym w systemie zostanie odnotowana rezerwacja Biletu. Po upływie wskazanego terminu dane wprowadzone do zamówienia zostaną automatycznie zresetowane, wybrany przez Użytkownika bilet zostanie uwzględniony w ogólnej puli biletów przeznaczonych do sprzedaży, a rezerwacja i zamówienie zostanie anulowane.
  5. Operator zastrzega sobie prawo do anulowania transakcji sprzedaży Biletu w sytuacji, gdy:
    1. Użytkownik dokonał płatności przy użyciu kradzionych kart kredytowych,
    2. Bilet został przeznaczony do dalszej sprzedaży z zyskiem, co stanowi wykroczenie w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 20.05.1971 r. kodeks wykroczeń,
    3. Bilet został nabyty z naruszeniem postanowień Regulaminu lub regulaminu Wydarzenia,
    4. transakcja sprzedaży doszła do skutku w wyniku błędu technicznego Serwisu, w tym błędu cenowego,
    5. Operator otrzymał informację z instytucji obsługującej płatności internetowe o pozytywnym zakończeniu transakcji płatności po upływie czasu, o którym mowa w ust. 4 pkt b. niniejszego paragrafu i wybrane przez Użytkownika bilety nie będą już dostępne,
    6. na polecenie Organizatora.
  6. Zwrot ceny sprzedaży Biletu (bez opłaty serwisowej) w przypadku anulowania transakcji zostanie zrealizowany w terminie 30 dni roboczych.
  7. W chwili zaznaczenia przycisku „Kupuję i płacę” (lub równoznacznego) oraz zrealizowania płatności dochodzi do zawarcia między Użytkownikiem a Organizatorem umowy sprzedaży Biletu. Wszelkie reklamacje związane z tą transakcją powinny być kierowane do Organizatora.
  8. Operator nie odpowiada za zagubione, zniszczone, skradzione lub w inny sposób utracone Bilety.

§ 6. Płatności

  1. Zaznaczenie przez Użytkownika przycisku „Kupuję i płacę” (lub równoznacznego) oznacza obowiązek zapłaty przez Użytkownika na rzecz Organizatora kwoty obejmującej cenę sprzedaży Biletu oraz opłatę serwisową. Opłata serwisowa jest pobierana przez Organizatora za obsługę transakcji sprzedaży Biletów za pośrednictwem Serwisu, w tym obsługę posprzedażową.
  2. Wszystkie płatności w ramach Serwisu są dokonywane przez Użytkowników na rzecz Organizatorów – bezpośrednio lub przez pośrednika płatności, tj. zewnętrzną instytucję obsługującą płatności internetowe celem przeprowadzenia dyspozycji płatności składanej przez Użytkownika, zapewniającą bezpieczny kanał płatniczy przez bankowość elektroniczną. Operator nie pobiera opłat od Użytkowników.
  3. W ramach Serwisu dostępne są następujące formy płatności:
    1. zapłata za pośrednictwem serwisu Tpay (zgodnie z regulaminem Tpay),
    2. zapłata za pomocą karty płatniczej (zgodnie z regulaminem zewnętrznego operatora).
  4. W przypadku korzystania z karty płatniczej Użytkownik gwarantuje, że jest upoważniony do dokonywania takiej płatności z rachunku karty oraz że takie działanie nie narusza warunków korzystania z rachunków karty ani obowiązujących przepisów prawa. W chwili autoryzacji płatności za pomocą karty płatniczej Użytkownik gwarantuje, że dostępne są środki w kwocie wystarczającej do dokończenia płatności.
  5. Operator nie ponosi odpowiedzialności za realizację i bezpieczeństwo transakcji przez instytucje obsługujące płatności internetowe, w tym za podanie przez Użytkownika numeru karty płatniczej na innych stronach internetowych, przy pomocy których dokonuje zapłaty. Za realizację i bezpieczeństwo transakcji kartami płatniczymi przeprowadzonych na stronach internetowych operatora płatności odpowiada wyłącznie ten operator.
  6. Operator nie ponosi odpowiedzialności za płatności, które nie zostaną rozliczone przez instytucje obsługującą płatności internetowe, a w szczególności za sytuacje, kiedy:
    1. konto karty płatniczej nie zawiera wystarczających środków do sfinalizowania transakcji lub transakcja przekroczyłaby limity na koncie karty,
    2. nie zostały podane poprawne dane karty płatniczej,
    3. wygasła ważność karty płatniczej,
    4. z uwagi na okoliczności niezależne, przykładowo przerwy w dostawie prądu, przerwy w świadczeniu usług komórkowych, nie było możliwości wykonania transakcji,
    5. bank obsługujący transakcję odmawia jej autoryzacji z innych powodów.

§ 7. Zwrot Biletu

  1. Użytkownikowi nie przysługuje prawo odstąpienia od zawartej z Organizatorem umowy sprzedaży Biletu stosownie do art. 38 pkt 12 ustawy z 30.05.2014 r. o prawach konsumenta, zgodnie z którym prawo do odstąpienia od umów zawartych na odległość nie przysługuje konsumentowi m.in. w odniesieniu do umów o świadczenie usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi.
  2. Zakupione Bilety nie podlegają wymianie ani zwrotowi. O każdym przypadku utraty Biletu Użytkownik zobowiązany jest zawiadomić Organizatora lub Operatora bez zbędnej zwłoki.
  3. Użytkownik otrzyma zwrot równowartości ceny sprzedaży Biletu (bez opłaty serwisowej) w przypadku odwołania Wydarzenia albo wprowadzenia przez Organizatora istotnych zmian do Wydarzenia, przykładowo terminu, miejsca lub artysty. O uprawnieniach, które Użytkownikowi przysługują w przypadku zmian w Wydarzeniu, Operator będzie informował Użytkownika na bieżąco za pośrednictwem poczty elektronicznej.
  4. W razie odwołania Wydarzenia Organizator może zaproponować Użytkownikowi inne formy rekompensaty niż zwrot ceny sprzedaży Biletu, przykładowo voucher na inne organizowane przez Organizatora wydarzenia, bilet na inne wydarzenie o porównywalnej wartości, kod zniżkowy, itp. O takich formach rekompensaty Użytkownik zostanie poinformowany przez Operatora za pośrednictwem poczty elektronicznej.
  5. O chęci odstąpienia od umowy sprzedaży Biletu w sytuacjach, o których mowa w ust. 3 niniejszego paragrafu, Użytkownik powinien zawiadomić Organizatora za pośrednictwem Operatora w terminie 14 dni od otrzymania informacji o odwołaniu Wydarzenia lub wprowadzeniu zmian. Wszystkie informacje niezbędne do odstąpienia od umowy sprzedaży Biletu Użytkownik otrzyma za pośrednictwem poczty elektronicznej.
  6. Zwrotu ceny sprzedaży Biletu (bez opłaty serwisowej) Organizator dokona za pośrednictwem Operatora w terminie 30 dni od momentu odstąpienia przez Użytkownika od umowy sprzedaży Biletu. Operator dokona zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użytkownik użył przy zakupie Biletu, chyba że inna forma zwrotu zostanie zaznaczona w oświadczeniu o odstąpieniu i nie będzie się ona wiązała z dodatkowymi kosztami dla Operatora.
  7. Operator nie odpowiada za brak zwrotu ceny sprzedaży Biletu albo za zwrot w terminie późniejszym niż ten zakreślony w ust. 6 niniejszego paragrafu, jeżeli sytuacja ta będzie wynikiem podania przez Użytkownika błędnych danych albo danych niezupełnych. W takich przypadkach Operator podejmie próbę nawiązania kontaktu z Użytkownikiem, ale nie ponosi odpowiedzialności za skuteczność tych działań.

§ 8. Obowiązki Użytkownika

  1. Użytkownik jest zobowiązany do:
    1. przekazywania prawdziwych, rzetelnych i niewprowadzających w błąd informacji na etapie korzystania z Serwisu,
    2. podawanie w Serwisie jedynie danych, do których jest uprawniony i które nie naruszają praw osób trzecich,
    3. przestrzegania Regulaminu oraz obowiązujących przepisów prawa,
    4. nieumieszczania w Serwisie danych osobowych ujawniających pochodzenie rasowe lub etniczne, poglądy polityczne, przekonania religijne lub światopoglądowe, przynależność do związków zawodowych, danych genetycznych, danych biometrycznych, danych dotyczących zdrowia, orientacji seksualnej, itp.,
    5. korzystania z Serwisu tylko w sposób zgodny z jego przeznaczeniem, z poszanowaniem dobrych obyczajów oraz zasad współżycia społecznego,
    6. przestrzegania zakazu kopiowania, modyfikowania, rozpowszechniania lub reprodukowania całości lub części Serwisu,
    7. niezakładania więcej niż jednego Konta,
    8. nieprzekazywania osobom trzecim danych do Konta,
    9. niezwłocznego informowania Operatora o bezprawnym wykorzystaniu Konta przez osoby trzecie albo o tym, że osoby trzecie zgłosiły do niego roszczenia dot. naruszenia prawa przez Użytkownika w związku z korzystaniem z Serwisu.
  2. Użytkownik powinien powstrzymać się od działań mogących naruszać dobre obyczaje, dobra osobiste innych osób lub godzących w dobre imię albo reputację Operatora bądź Organizatorów, a przede wszystkim nie może umieszczać w Serwisie jakichkolwiek treści (informacji, zdjęć, tekstów, plików, itp.) naruszających prawo, sprzecznych z dobrymi obyczajami bądź zasadami współżycia społecznego (pornograficznych, o zabarwieniu seksualnym, innych o nieetycznym charakterze), związanych z narkotykami, dopalaczami, alkoholizmem, innymi używkami, organizacją gier hazardowych.
  3. Użytkownik nie może wykorzystywać mechanizmów, oprogramowań ani skryptów w Serwisie w celach innych niż prawidłowe korzystanie z Serwisu, blokować, modyfikować lub kopiować jakichkolwiek treści w Serwisie bez zgody autora oraz podejmować jakiekolwiek działania mogące mieć wpływ na funkcjonowanie infrastruktury Serwisu, w tym działań powodujących zakłócenie działania Serwisu.
  4. W przypadku naruszenia przez Użytkownika obowiązków lub zakazów, o których mowa w Regulaminie, Operator ma prawo usunąć wszystkie treści niedozwolone, a dodatkowo może czasowo zablokować Konto, trwale usunąć Konto lub rozwiązać umowę o korzystanie z Serwisu w trybie natychmiastowym.
  5. Użytkownik ponosi odpowiedzialność za swoje działania związane z korzystaniem z serwisu oraz za treści umieszczone w Serwisie.

§ 9. Przetwarzanie danych osobowych

  1. W procesie korzystania z Serwisu wyróżnione i oznaczone są te dane, których podanie jest niezbędne do założenia Konta, zakupu Biletu oraz korzystania z innych funkcjonalności Serwisu. Podanie wybranych danych może być niezbędne do uzyskania dostępu do usług świadczonych w ramach Serwisu.
  2. Użytkownik przyjmuje do wiadomości, że celem Serwisu jest umożliwienie Organizatorom świadczenia usług na rzecz Użytkowników, w tym sprzedaży Użytkownikom Biletów na Wydarzenia, jak również promowanie Serwisu i usług Operatora. Oznacza to, że Operator oraz Organizatorzy przetwarzają dane osobowe Użytkowników we własnych celach i są odrębnymi administratorami danych osobowych Użytkowników.
  3. Operator przetwarza dane osobowe Użytkowników na zasadach opisanych w polityce prywatności. Podanie danych osobowych przez Użytkownika jest dobrowolne, aczkolwiek niezbędne do korzystania ze wszystkich funkcjonalności Serwisu.
  4. Operator przetwarza dane osobowe Użytkowników w zakresie niezbędnym do umożliwienia im korzystania z funkcjonalności Serwisu zgodnie z wymogami RODO oraz ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną. Użytkownik może udzielić Operatorowi zgody na przetwarzanie danych osobowych w innych celach niż wykonania umowy o korzystanie z Serwisu oraz zgody na komunikację marketingową.
  5. Operator udostępnia Organizatorom za pośrednictwem Serwisu dane osobowe Użytkowników potrzebne do świadczenia usług przez Organizatora na rzecz Użytkownika. Administratorem tych danych jest Organizator.
  6. Polityka prywatności, w tym polityka plików cookies, jest dostępna pod następującym linkiem “Polityka prywatności“.

§ 10. Uprawnienia i odpowiedzialność Operatora

  1. Operator będzie dążył do utrzymania dostępności Serwisu bez przerw i zakłóceń, a w tym będzie na bieżąco dokonywał wszelkich wymaganych modernizacji oraz modyfikacji tak, aby zakres dostępnych w Serwisie funkcjonalności był jak najszerszy.
  2. Operator będzie podejmował starania związane z zapewnieniem Użytkownikom nieprzerwanego dostępu do Serwisu, ale takiego nie gwarantuje.
  3. Operat jest uprawniony do częściowego lub całkowitego wyłączenia funkcjonowania Serwisu w celu przeprowadzanie wymaganych napraw lub modernizacji. Operator dołoży należytych starań, aby przerwy techniczne w działaniu Serwisu nie trwały dłużej niż 24 godziny.
  4. Operator ponosi odpowiedzialność wobec Użytkowników wyłącznie za szkody poniesione przez nich na skutek korzystania z Serwisu, w zakresie określonym powszechnie obowiązującymi przepisami prawa. Operator nie ponosi odpowiedzialności za:
    1. autentyczność, rzetelność, poprawność i kompletność danych oraz informacji zamieszczonych w Serwisie przez Użytkowników bądź przekazywanych przez Użytkowników za pośrednictwem Serwisu,
    2. szkody spowodowane przez Użytkowników w związku z nienależytym wykonaniem bądź niewykonaniem przez nich umów zawartych za pośrednictwem Systemu,
    3. szkody spowodowane przez Użytkowników z uwagi na naruszenie praw osób trzecich,
    4. szkody spowodowane działaniami lub zaniechaniami osób trzecich, za których Operator nie ponosi odpowiedzialności,
    5. szkody spowodowane w związku ze sprzedażą oraz świadczeniem za pośrednictwem Serwisu usług przez Organizatorów i operatorów płatności, a w tym usług wykonanych przez Organizatorów nienależycie, bez zachowania standardów lub naruszających przepisy prawa,
    6. szkody poniesione przez Użytkowników w związku z zablokowaniem lub usunięciem Konta przez Operatora z uwagi na naruszeniem przez Użytkownika Regulaminu albo powszechnie obowiązujących przepisów prawa,
    7. szkody spowodowane przypadkami siły wyższej, tj. sytuacjami, na które Operator nie miał wpływu.
  5. Operator nie ponosi odpowiedzialności za autentyczność, rzetelność, poprawność i kompletność danych oraz informacji zamieszczonych w Serwisie przez Organizatorów, w tym danych na temat Wydarzenia, liczby dostępnych biletów, ceny biletu, rozkładu miejsc w sali, w której Wydarzenie będzie się odbywało, itp. Informacje zawarte w Serwisie i dotyczące sprzedaży Biletów nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 23.04.1964 r. kodeks cywilny.
  6. Operator stosownie do art. 14 ustawy z dnia 18.07.2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną oświadcza, że:
    1. nie ponosi odpowiedzialności za przechowywane dane, jeśli nie wie o ich bezprawnym charakterze lub związanej z nimi działalności, a w razie otrzymania urzędowego zawiadomienia lub uzyskania wiarygodnej wiadomości o bezprawnym charakterze danych lub związanej z nimi działalności niezwłocznie uniemożliwi dostęp do tych danych,
    2. jeżeli otrzymał urzędowe zawiadomienie o bezprawnym charakterze przechowywanych danych dostarczonych przez Użytkownika albo Organizatora i uniemożliwił dostęp do tych danych, nie ponosi odpowiedzialności względem tego Użytkownika za szkodę powstałą w wyniku uniemożliwienia dostępu do tych danych,
    3. jeżeli uzyska wiarygodną wiadomość o bezprawnym charakterze przechowywanych danych dostarczonych przez Użytkownika albo Organizatora i uniemożliwił dostęp do tych danych, nie odpowiada względem Użytkownika za szkodę powstałą w wyniku uniemożliwienia dostępu do tych danych, jeżeli niezwłocznie zawiadomi Użytkownika o zamiarze uniemożliwienia do nich dostępu.

§ 11. Postępowanie reklamacyjne

  1. Nieprawidłowości w działaniu Serwisu mogą być reklamowane przez Użytkowników poprzez stosowne zawiadomienie Operatora. Reklamacje dotyczące działania Serwisu należy zgłaszać za pomocą poczty elektronicznej na adres kontakt@tiketon.pl.
  2. Reklamacje dotyczące Wydarzeń powinny być składane u Organizatora. Jeśli taka reklamacja wpłynie do Operatora, zostanie niezwłocznie przekazana Organizatorowi.
  3. Operator zastrzega sobie prawo żądania od reklamującego udzielenia informacji lub wyjaśnień w sytuacji, gdy wymaga tego rozpoznanie reklamacji. Reklamacja zostanie rozpatrzona w terminie 14 dni od momentu jej otrzymania lub uzupełnienia informacji zostanie z żądaniem Operatora.
  4. Odpowiedź na reklamację zostanie wysyłana na adres poczty elektronicznej, którym Użytkownik się posługiwał na etapie składania reklamacji.
  5. Użytkownik, który jest konsumentem, ma możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń, w szczególności:
    1. uprawniony jest do zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego działającego przy Inspekcji Handlowej z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego w związku
      z korzystaniem z Serwisu,
    2. uprawniony jest do zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Użytkownikiem a Operatorem.
  6. Użytkownik będący konsumentem może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu z Operatorem, korzystając z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacji Konsumentów, Stowarzyszenia Konsumentów Polskich).
  7. Szczegółowe informacje na temat pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasad dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz na stronie internetowej UOKIK pod adresem http://polubowne.uokik.gov.pl/strona-glowna,1,pl.html. Użytkownik ma również możliwość skorzystania z unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

§ 12. Postanowienia końcowe

  1. Operator zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu w każdym czasie.
  2. Zmiany Regulaminu nie będą odnosiły skutku do transakcji i usług zrealizowanych przed publikacją zmian.
  3. Zmiany zostaną opublikowane w postaci tekstu jednolitego wraz z informacją o ich dokonaniu na stronie internetowej Serwisu. Zmiany wchodzą w życie w terminie określonym przez Operatora, który nie może być krótszy niż 7 dni od momentu publikacji.
  4. O zmianach Regulaminu Operator dodatkowo zawiadomi zarejestrowanego Użytkownika za pośrednictwem korespondencji e-mail przesłanej na adres poczty elektronicznej powiązany
    z Kontem na co najmniej 7 dni przed wejściem w życie zmian.
  5. Zarejestrowany Użytkownik może nie zaakceptować zmian Regulaminu, co jest równoznaczne z żądaniem usunięcia Konta. Oświadczenie o sprzeciwie wobec zmian Regulaminu Użytkownik powinien złożyć w terminie 7 dni od daty otrzymania powiadomienia o zmianach. Brak sprzeciwu jest równoznaczny z akceptacją Regulaminu w nowym brzmieniu.
Dowiedz się o wydarzeniach 
jako pierwszy!

Administratorem Twoich danych osobowych jest Operator serwisu Tiketon. Więcej informacji na temat przetwarzania danych znajdziesz w Polityce Prywatności.*

Oxygen Icon Box

+48 61 600 68 58

Oxygen Icon Box

kontakt@tiketon.pl

© TIKETON - system sprzedaży biletów online
envelopephone-handset